Whitepaper download Marketing Director

marketing director pointing illustration

Als marketingverantwoordelijke (marketingdirecteur of -manager) wil jij vooral het overzicht houden over al jouw merken. Wie is met wat bezig? Hoe verdeel ik het beschikbare budget evenwichtig over verschillende kanalen zodat er in alle uitingen een uniforme merkuitstraling ontstaat? En hoe houd ik de route van ontwerp naar marktintroductie zo kort en overzichtelijk mogelijk?

Meer artikelen

Packaging waste
Blog

Duurzaamheid steeds belangrijker voor verpakkingen

Een deel van de consumenten wordt zich steeds bewuster van de voetafdruk van hun voedsel: van de impact op het milieu en klimaat, maar ook van de impact op hun eigen gezondheid. Ze stellen steeds hogere eisen aan de manier waarop voedsel geproduceerd wordt. Dit geldt ook voor de verpakkingen.

Blog

Consumententrends in de food detailhandel zorgen voor verandering

De consumentenvraag in de detailhandel van voedingsmiddelen is de afgelopen jaren sterk veranderd. In plaats van alleen maar te letten op prijs en kwaliteit van voedselproducten, zijn consumenten nu meer geïnteresseerd in aspecten, zoals duurzaamheid, gezondheid en gemak.

Blog

Wat gebeurt er als je niet meer bij je data kunt?

Je hebt een artwork management tool maar je kunt niet meer bij je data. Dit betekent nogal iets. Wat de oorzaak ook is. Een technische storing, gegevensverlies, diefstal of faillissement van de softwareleverancier. De consequenties kunnen variëren van ongemak en verlies van productiviteit tot financiële schade en reputatieschade.