De mogelijkheid om alle merkinformatie te bewaren en beheren vanuit één plek met toegang tot je eigen data.
Al ruim 100 jaar kan je bij Jumbo terecht voor de leukste boodschap. De steeds maar groeiende retailer is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Bij Jumbo wordt er iedere dag gewerkt aan het leuker maken van gezond, lekker en duurzaam eten voor iedereen.
Jumbo groeit. Die ambitie is zichtbaar in een mooier en breder private label assortiment. Grip houden op een consistente merkuitstraling en het managen van verschillende versies in verpakkingen kan een uitdaging zijn. Door het eigen merk van Jumbo altijd en overal herkenbaar te maken, blijft het vertrouwd voor de consument.
Artwork Connect biedt Jumbo eigen merk de mogelijkheid om alle merkinformatie te bewaren en beheren vanuit één plek. Een plek waar je altijd toegang hebt tot je eigen data. Hierdoor blijf je flexibel en kan je gemakkelijk snel schakelen.
Merkconsistenter over de diverse kanalen en meer snelheid in de keten door vergroting zelfstandigheid. Via Artwork Connect wordt alle verpakkingsdata en bijbehorende merkeigenschappen bewaard en beschikbaar voor Jumbo en samenwerkende partijen.
Wim Junte, Manager Brand
Wacht niet langer met het optimaliseren van jouw verpakkingsprocessen. Samen met Artwork Connect maak jij elk project overzichtelijk en worden alle artworks laagdrempelig bewerkbaar. Vraag nu een geheel vrijblijvend een demo aan.
Succesverhalen van Artwork Connect die impact creëren binnen de organisatie.
Van een omslachtige werkmethode naar een systeem dat het logistieke proces veel efficiënter ondersteund.
Van versnippering van verpakkingsdata en afhankelijkheid binnen de keten naar rust door inzicht en overzicht.
Een gestroomlijnde werkwijze waarbij een mooie visuele weergave structuur biedt aan de korte en dynamische keten.