Als marketingverantwoordelijke houd je scherp in de gaten welke trends en ontwikkelingen zich voordoen en welke kansen of bedreigingen dit oplevert voor de merk(en) waarvoor jij verantwoordelijk bent. Daarbij weet je dat wendbaarheid en innovatiekracht in combinatie met een korte time to market voor een groot deel het succes bepaalt van jouw organisatie en merk(en) op de middellange termijn.
Het goed kunnen managen van deze uitdagingen vraagt naast focus en commitment ook een schaalbaar en robuust proces waarop jij kunt vertrouwen. Met Artwork Connect snappen wij deze uitdagingen en geven we jou de handvatten om hier succesvol op in te springen.
Je bent altijd op zoek naar manieren die bijdragen aan verdere versnelling en een kostenefficiënt proces, waardoor marktintroducties binnen budget en planning worden gerealiseerd. Natuurlijk wil je hierbij dat jouw organisatie zelf in control is en mogen nieuwe manieren van werken nooit ten koste gaan van de kwaliteit.
Overzicht en inzicht houden over jouw merk(en) is hierbij uitdagend. Wie is bezig met wat en hoe zorg je ervoor dat het politieke spel binnen de organisatie niet leidt tot onnodige correctierondes en vertragingen? Hoe realiseer je een efficiënte workflow en een goede integratie tussen verschillende applicaties en systemen, zodat jouw team zich maximaal kan richten op de inhoud in plaats van het administratieve proces?
Met Artwork Connect krijg je volledige grip op de Design to Consumer (D2C) keten.
Alle stappen maken deel uit van een helder, gestructureerd en gestandaardiseerd proces. Hierdoor kan je gemakkelijk samenwerken en ben je altijd up to date over de voortgang. Daarnaast zorgt de samenwerkingsstructuur ervoor dat er geen versies meer in de mist verdwijnen en ben je af van waslijsten aan mails over hetzelfde onderwerp. Dat scheelt tijd!
Kwalitatief hoogwaardige en complete data. Vergeet het zoeken in twintig verschillende databases en het doorbladeren van tientallen verschillende versies. Voortaan vind je alles wat je nodig hebt voor je verpakking en eindproduct in één gestructureerde omgeving.
Door gestructureerd vanuit één omgeving te werken bespaar je veel tijd en voorkom je onnodige correcties door miscommunicatie of onduidelijkheden. Daarbij ben je altijd in control over welke verpakking het productieproces ingaat en voorkom je dus missers die leiden tot faalkosten.
Altijd herkenbaar en consistent zijn in je merkuitstraling, zowel online als offline. Dat is geregeld met Artwork Connect. Je beheert en ontsluit alles vanuit één bron en je kunt gemakkelijk uitingen vergelijken. Het resultaat: geen afwijkende resultaten meer over de diverse kanalen.
Met Artwork Connect werk je centraal samen vanuit 1 bron. Betrokkenen kunnen gemakkelijk zien wat er gemaakt is en indien gevraagd feedback geven. Daarnaast stuur je probleemloos en op de juiste momenten notificaties naar vaste teamleden, al dan niet via een geautomatiseerde flow.
Artwork Connect rubriceert en categoriseert alle ontwerpen, bijbehorende informatie en feedback. Categorisatie en makkelijke zoekfuncties creëren een goed overzicht van verschillende merken. Daarnaast zie je via de procesfuncties precies waar teamleden mee bezig zijn en identificeer je snel eventuele knelpunten. Op basis van duidelijke rapportages coach je zo jouw team naar een optimaal resultaat.
De centrale communicatie- en samenwerkingsstructuur zorgt ook dat er geen versies meer verdwijnen uit het niets. Je werkt makkelijk met meerdere mensen samen ten behoeve van één en hetzelfde artwork of project en voorkomt hiermee een waslijst aan mails over hetzelfde onderwerp. Artwork Connect kan daarnaast middels API-koppelingen ook gemakkelijk informatie ontvangen of uitwisselen met andere applicaties, waardoor informatiestromen altijd juist en up-to-date zijn.
Wim Junte, Brand Manager
Wacht niet langer met het optimaliseren van jouw verpakkingsprocessen. Samen met Artwork Connect maak jij elk project overzichtelijk en worden alle artworks laagdrempelig bewerkbaar. Vraag nu een geheel vrijblijvend een demo aan.